Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Gott nytt år på er allihopa!

Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att ni inte lyckades smälla av er handen eller liknande bland alla raketer.
Jag kom precis hem från älskling. Vi har firat nyår hos min kusin och hans familj. Hur trevligt som helst. Dock blev det inga bilder eftersom jag hade fullt upp med annat. Lovar att jag ska bättra mig med bilder här på bloggen så det blir som förr!

Nu hoppas vi på ett riktigt bra 2012, right?! Har flera riktigt grymma grejer inplanerade till våren.
Jag (och älsklingen) har även redan nu planer på gång, så än ser det ut att bli awesome.. men lite mer om det längre fram ;)

15 kommentarer:

emmaa sa...

Tjeeena!
Såg att du var inne på min blogg, gulligt inlägg:)
Bloglovinbyte? Följer dig om du har det... ;)
Kram

Anonym sa...

Söt bild trots att man inte ser så mkt. Har hört förklaringen till varför du slutat lägga upp bilder på vissa på bloggen. Jag har full förståelse till att du inte gör det som tex på din kille, familj. Det kan lätt bli som kissie, dessie o dom att det är folk som vill förstöra mm. Låt inte folk göra det vännen. Så stor sak är det inte o välja att göra på detta sätt. Kramis

Anonym sa...

Tråkigt med så få bilder, men förstår ju helt klart varför. Finns nog gott om idioter därute som kanske ser dom på fel sätt. Go fortsättning :) kram

Josefine Dior sa...

Tack för att ni förstår!

Yasmine sa...

Följ mitt liv med :)

NailsBy Dolly sa...

tack så mkt

emma sa...

Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

B sa...

Hon får lägga ut vad hon vill, vill hon inte lägga ut massa bilder på familj/pojkvän och sånt är det hennes val och alla borde respektera det.

ily

HANNA sa...

sv: kul :D

Felicia [13år och rullstolsbunden] sa...

Sv; Tack sötis!
Desamma!^^

Felicia [13år oxh rullstolsbunden] sa...

Sv; Hehe tack c:

▼SandraKarlsson sa...

jätte finblogg, med ett bra budskap! :) allt bra?

www.volvoloveeer.blogg.se sa...

Hejsan!

Jag har nu bestämt mig för att "komma ut med" min sjukdom som jag hållit för mig själv i väldigt många år.
Kanske har du också någon form av sjukdom?

Läs mer om det här: http://volvoloveeer.blogg.se/2012/january/min-sjukdom.html#comment


Kram

martina sa...

just nu har jag en superhärlig tävling i min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från Sofie Marléne Design! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/11634/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-sofie-marlene-design/

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se sa...

sv, låter interessant :)!
hoppas du fick en bra start på 2012! :D

Skicka en kommentar