Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget



28 kommentarer:

Anneli sa...

Jag saknar också sommaren, men den är snart här igen!

This Is Olessia sa...

hihi :)

Louise sa...

Var med i min tävling om att vinna ett valfritt iphone skal för max 500 kr
Här:http://lollorydhxd.blogg.se/2012/january/vinn-valfritt-iphone-skal-vart-500-.html#comment

Minna ♥ sa...

svar; fin blogg har du :)

min molly sa...

Ser underbart ut!

Tuva sa...

Älskar ditt utseende vet att bloggen handlar om att man ska vara nöjd med sitt eget, men kan inte låta bli att bli lite avundsjuk... ;) hehe <3

FREDRIKA PERSSON sa...

ha en bra dag!

sofi sa...

okej:)

felicia sa...

sv: okej :) <3

Elin sa...

Åh vilken underbar beskrivning du gjorde i min blogg om din egen blogg. Det behövs verkligen. Kroppsidealet idag är faktikst rätt sjukt. Kram på dig!

Anonym sa...

Okej kul :) hur ere?

Monrou sa...

SV: vad är det som gör din stil så unik?

moa sa...

fin blogg! :)

Anonym sa...

http://www.facebook.com/pages/Canan-zanyar-blogg/294671663918013?sk=wall gilla min grupp på fb snälla :) de skadar inget om du gillar tar inte ens 5 min så varför inte? <3

lindshe sa...

sv: Vad roligt att du ville vara med och tävla om veckans babe! :) Vinnaren utses på fredag med länk+ bild i sidomenyn och ett helt inlägg på min blogg!

btw, vilken är din favoritfärg? :D

KRAM :)

M a r i a h sa...

Ja sommaren känns fjärran just nu...
Längtar massa dit iaf ^^

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

Jag med! vill ha sommar nu! <3
- Tack detsamma sötis! :D

lindshe sa...

:D yes! :D min är rooosa ;d hihi
tack! ;D

-.- sommmar nu tack?;D

Sara sa...

Följ mig gärna på bloglovin'! Kram

Emma sa...

Härlig blogg du har!
Vad är det för kamp du går igenom?
Följa varandra på bloglovin?

signe sa...

jätte fin blogg har du,.! saknar med sommaren ;)

Saga sa...

Älskar den svartvita bilden, så otroligt fin!

Sara sa...

Gillar verkligen din hårfärg! Är den naturlig?

julia sa...

Kika in här; http://julligullan.blogg.se/category/bloppis.html och se om du hittar något du faller för! :)

Caroline sa...

Sommaren är bäst! :(
Fina bilder btw <3

// Caroline

Patricia♔ sa...

Jag saknar också sommaren, fast vädret var ju egentligen inte så mycket till sommar. Inte i Gbg i alla fall. Mest regn.

Carro sa...

Härliga bilder!

EMMAS! sa...

sv: jaha najs :D kram

Skicka en kommentar