Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Har sett att det varit en hel del som frågat och undrat saker både här och via mailen så kände att det kanske var dags för en frågestund. Blir svårt om jag ska kolla igenom alla inlägg för o hitta era frågor så ställ dom här nedan eller maila till J.Dior@live.com.

Förhållande/kompisar?
Andra bloggare?
Tatueringar/piercingar?
Kroppsideal och andra skönhetsideal?
Min egenkropp & mina åsikter?
Läsare/elaka kommentarer?
Stil-kläder, hår?  

Passa på o fråga allt ni undrar över!
Svaren kommer innan nästa helg.


18 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Dior, gillar din blogg och bilder.
Du har en mycket läcker kropp, men måste bara fråga dig om du har förstorat dina bröst

Tuva sa...

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
ditt vanliga humör?
favorit serie? :)

Anonym sa...

Vad är du mest nöjd med hos dig själv. Både kropp och egenskap. Kram

Anonym sa...

på vilket sätt tycker du att du kämpar mot dagens skönhetsideal?

Anonym sa...

Vilket djur är ditt favoritdjur?
Tror du på karma?
xx

Jennifer sa...

Grymt fin du är! :)

We Are Odd sa...

När färgade du ditt hår?

johanna sa...

Hej Sötnos!
Vill du ha fler besökare? Var med och tävla om veckans blogg. Drar en vinnare på söndag. Du har inget att förlora :P

http://barbiie.nu/2012/january/veckans-blogg.html

Anonym sa...

Hur känns det med all denna hysteri kring dina bröst xp Har sett det både här på din blogg och o tyyp två till , hur sjukt som helst! xD

Caroline sa...

Har du någon tatuering? Någon du ångrar i såna fall?

Jossan sa...

Vilka är dina närmsta vänner? varför just dem? Känner du någon som har i stort sätt samma personlighet som du, isf vem? :)

Paulina sa...

sv: Det ska jag! :)
Jag har skapat en ny blogg på blogg.se, så fortsätt gärna att följa mig där!

Klicka dig in på länken i mitt senaste inlägg och lämna en kommentar så jag kan fortsätta följa dig med!
(denna blogg behöver du inte kommentera mer)
Kram :D

Anonym sa...

Riktigt fin!
Du har väl många djur. Hur många å vad ?
Samt roligaste händelsen 2011

Nathalie Nilsson sa...

Hej!
1. hur många förhållande har du haft?
2. kan inte du skiva lite mer om dig själv eller kan jag hitta det någonstans? :)
3. favo film
4. skulle du kunna vara tsm med en tjej?
5. bästa bok?
6. är du nöjd med dig själv.
7. vilka bloggar läsger du dagligen?

Två frågor som inte tillhör frågestunden, men tänkte passa på medans jag skeiver ;)
Skulle du vilja göra länkbyte?
Skulle du kunna fixa en header till mig :)
kram

Josefine Rabner sa...

1 Vad heter din bästis (om du har någon speciell)?
2. Favoritmat
3. Favvofilm
4. Inspereras du av någon annan blogg? isf vilken?
5. Vilken mobil har du om du har?

Elina sa...

Favoritfärg?
Favoritsiffra?
Favoritämne?
Hur gammal är du?
När började du blogga?
Hur många läsare har du?

Anonym sa...

Ville bara säga du är gryym. Fortsätt me de du gör! =)

Anonym sa...

Vilka band lyssnar du helst på?

Skicka en kommentar