Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hur gammal är du?
Fyller 20 till sommaren

När började du blogga?
Just den här bloggen har jag haft i ca 2 år

Hur många läsare?
Väldigt olika men nu när jag bloggat mindre den senaste tiden så har även statestiken gjort detsamma, tyvärr!
Är inte sån som skriver bara för att utan vill att inläggen faktiskt ska säga något.

Vilken mobil har du om du har?
HT incredible s

Har du någon tatuering? Någon du ångrar i såna fall?



Hur många förhållande har du haft?
Har väl haft några st

Hur många seriösa förhållanden har du haft?

2-3 st

Skulle du kunna vara tsm med en tjej?
Jag har ju haft förhållande med en tjej men i dagsläget finns inte det, jag är nöjd med min karl och så lär det nog fortsätta

Är du singel?
Nej jag är inte singel. Har valt att hålla honom lite hemlig som jag skrivit tidigare så lägger inte upp bilder o liknande. Detsamma gäller familj och vänner (tack för att ni va så förstående)

Ditt vanliga humör?
Alltid ganska sprallig

Roligaste händelsen 2011?
Studenten måste jag ju bara säga!


Inspereras du av någon annan blogg? isf vilken?
Nej faktiskt inte. Caty är dock en tjej jag verkligen diggar

Vad heter din bästis (om du har någon speciell)?
Den som står mig närmst och känner mig bäst är Alex

Vilka är dina närmsta vänner? varför just dem?
Har få nära vänner så säger Alex och Såfie.
Alex har jag känt i snart 7 år och vi har gått igenom en hel del tillsamman. Hon känner nog mig bättre än jag själv gör i vissa fall.

Känner du någon som har i stort sätt samma personlighet som du, isf vem? :)
Nej faktiskt inte. Vi alla är unika och tur är väl det. Fler Dior hade inte varit någon bra idé ;p

På vilket sätt tycker du att du kämpar mot dagens skönhetsideal?
Tror jag förklarar det mesta i inlägget nedanför.
Jag har ställt upp i flera kampanjer, större bloggar och intervjuer. Sedan skriver jag i min egen blogg om min egen kamp, mina tankar, pepp, tips och försöker stötta andra i den situationen som jag själv varit i och är påväg ut ifrån.

Är du nöjd med dig själv?
Ganska, jobbar på det iaf! Men man kommer alltid ha något man är missnöjd med, det kommer man nog inte ifrån.
 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Både kropp och egenskap. Kram
Oj.. när det gäller kropp så får jag nog säga midja, kurvorna..brösten ibland. Egenskap är väl att jag är så pass ärlig utan att vara elak.
Står på mig och ställer alltid upp för mina vänner.


Kan inte du skiva lite mer om dig själv eller kan jag hitta det någonstans? :)
Absolut! Svårt och veta vad ni vill veta bara men visst kan jag det :)
Ni kan alltid fråga om det är något speciellt ni skulle vilja veta.

Hur känns det med all denna hysteri kring dina bröst xp Har sett det både här på din blogg och o tyyp två till , hur sjukt som helst! xD
Jaså? ojdå så pass t.o.m? Haha jodå ganska sjukt.. smickrande. Sjukt att det blivit en sån grej bara.

Hej Dior, gillar din blogg och bilder.
Du har en mycket läcker kropp, men måste bara fråga dig om du har förstorat dina bröst?

Tack så mycket!
Har svarat på den frågan flera ggr men folk fortsätter ändå fråga så har slutat och besvara den.. ni får helt enkelt fortsätta spekulera ;)


Vilka bloggar läser du dagligen?
Kikar in på dom flesta större men dom jag läser mer ordentligt är catys, fokis och annaellinor

När färgade du ditt hår?
Hur menar du? Rött har jag haft till och från i 10 år. Senaste gången jag färgade om det var igår :p

Riktigt fin!
Du har väl många djur. Hur många å vad ?
Åh, tack så mycket!
Har 7 st plus kattuppfödning hos min pappa o hans sambo
Hund, kanin, marsvin, hamstrar och mitt älskade får + alla katter
(finns en del klipp på min youtube-kanal diorfersure och http://www.videofy.me/missdior/)

Vilket djur är ditt favoritdjur?
Älskar dom flesta djur men hund har alltid varit viktigt för mig.

Tror du på karma?
Maybe!

Favorit serie? :)
Älskar verkligen serier så ser på en hel del!
Dom jag oftast ser och aldrig tröttnar på är vänner, 2 ½ men, big bang theory, criminal minds


Vilka band lyssnar du helst på?
Svår fråga då jag lyssnar på några låtar av många olika band men favoriterna är nog Rise against, amaranthe, hollywoo undead, nickelback

Favoritfärg?
Blå och svart!

Favoritsiffra?
Har inga längre men när jag var liten så spelade jag alltid på 6, 10, 11

Favoritämne?

I skolan var mina favoritämne engelska, hälsopedagogik och psykosocialtarbete. Det värsta jag visste var matte och det är de fortfarande ._.

Favoritmat?
tacos, potatisgratäng, kyckling

Favvofilm?
Oj va svårt..Terror på elm street är en av dom iaf

Bästa bok?
Läser sällan böcker men när jag väl gör det blir de självbiografier

Skulle du vilja göra länkbyte?
Länkbyten gör jag i vissa fall. inte bara för att byta till mig fler följare utan för att jag faktiskt är intresserad av personens blogg

Skulle du kunna fixa en header till mig? :)
Är tyvärr värdelös på sånt

Ville bara säga du är gryym. Fortsätt me de du gör! =)
Åh tack, va glad jag blir :3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är riktigt fin . Kul o få veta mera om dej =)

Skicka en kommentar