Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Jag visste att Thailand var ett land som hade en hel del Hello Kitty butiker osv men att det var såhär extremt hade jag ingen aning om. Taipei airport är fullt med Hello Kitty inspirerade "sektioner".
La märke till detta då älsklingen precis nyss varit i Thailand och foki bloggat om det ett par dagar senare och jag kunde bara inte låta bli att visa mina söta läsare som också råkar älska just Kitty!^^
Såhär färgglada borde fler flygplatser vara - och andra ställen med för den delen!

Här är lite bilder (alla lånade från google):





7 kommentarer:

Ninas modeblogg, utan mode sa...

Kanske inte just Hello Kitty men nog borde de lattja till flygplatser! Det kan vara kul att ha något att titta på om man måste vänta länge.

Lovisa sa...

flygplanet var kanske lite överdrivet.. ^^ ;) är det nån mer blogg förutom fokis som du läser? vill ha lite tips på bra bloggar, hehe. kram! :) <33 // lovisa. (lovisaoebba.blogg.se , du har kommenterat i min blogg nåra' gånger om tävlingar och så. det är faktiskt ganska stort att en hyfsat stor bloggare kommenterat mig! :)) (ta inte hyfsat stor som en förulämpning.. <3)

Madeleine sa...

Cool blogg!! =)

Miranda sa...

Haha coolt! :)

Sanna sa...

Haha, gud så gulligt!

Bambi sa...

oj!!! måste säga att där börjar det bli överdrivet!

gillardin blogg förresten :)

Anonym sa...

Kolla på första bilden. Det är en karta över världen. Taipei ligger i Taiwan inte Thailand.

Skicka en kommentar