Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


Bidra - Bidra med saker du är bra på istället för att häckta upp dig på de saker du är mindre bra på.
Kom ihåg - man kan inte vara grym på allt!

Undervärdera inte dig själv! - Släpp alla negativa tankar om dig själv. Tänk inte "det är ingen idé att jag ens försöker göra det här för jag fixar det inte iaf" etc

Sluta jämföra dig med andra!
- BIG NONO! Du kommer aldrig kunna må bra genom att försöka bli som någon annan. Vi alla är unika och har våra egna sätt att tänka och göra saker.
Lika så utseende. Sträva inte efter att se ut/bete dig som någon annan.
Du är bäst på att vara Du!

Sätt upp mål - Sätt små tydliga mål och uppnå dom - du kan redan då känna dig lite mer stolt över dig själv!

Umgås med folk som ger dig bra energi! - SUPERVIKTIGT!
Lägg ingen energi på dom som stjäl den för dig.

12 kommentarer:

julia sa...

Du har en riktigt bra blogg :)

rebeeccaa sa...

bra/grym blogg :D!

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag tror faktiskt att alla kan behöva en boost i självförtroende ibland =)

Miss Sunshine sa...

Lät toppen!

Anonym sa...

Eftersom att du tog bort min kommentar så skriver jag det igen.

Kan du inte skriva något eget istället för att kopiera? Dumt att du gör det och sedan inte kan stå för det..:P

miss dior sa...

Löjligt o kommentera anonymt. Haha jaså du. Hittar du nån som skrivit precis det där som jag skulle ha kopierat ifrån. jag behöver inte hålla på o kopiera av andra. Speciellt inte sådana saker så lägg ner

Anonym sa...

Kommenterar anonymt då jag själv inte har någon blogg, löjligt är det att kopiera ifrån andras bloggar som jobbar för att få ihop bra material till sin egen blogg.

miss dior sa...

Då frågar jag igen. VEM har jag kopierat all den texten ifrån? För det finns liksom inte. Tänker inte ens svara på sånt här löjligt påhitt av nån som inte har en aning o inte ens kan skriva sitt namn. Man kan skriva sitt namn utan att ha en blogg.

Anna sa...

Bra det där med energitipset!

millan sa...

sv: jätte fin blogg! jag ska försöka titta ofta!

Angelina sa...

sv: ja okej :)

bra text!

JENNI sa...

Superbra pepp! kram på dig :D

Skicka en kommentar