Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


14 kommentarer:

Alex & Sheldon sa...

Jag vet hur det gick till!
Vi skulle hitta ett fint smeknamn till dig och du valde mellan Dior och ett annat och vi kom fram till att Dior passa dig bäst. Vi satt i bibblan..sen var vi på stan och de spöregna när du bestämde dig..det var kallt. Typ det jag minns.. ;*

Miss Dior sa...

haha omg! snacka om längesen...att du kommer ihåg!

Mira sa...

Ny blogg! (föredetta bysesam.blogg.se)

Mira sa...

Tack för svaret förresten! Men din dialekt låter som att du kommer från Kisa, var bara tvungen att säga det. xD Kram

Josefine Dior sa...

haha nja det vet jag väl inte xD har jag aldrig fått höra :p

Daniella sa...

Hur mår du idag? :)

cassandra sa...

sv; tack sötis :)
allt bra? :)

Oretuscherat sa...

Miss Dior låter som ett namn som skulle passa en bortskämd brat eller nått :P för övrigt så har ju märket varit känt jätte länge ;)

Anne sa...

Tack för tipset:) Kramar

vira sa...

sv: tack! du måste se den om du inte sett, galet rolig! trodde jag inte den skulle va x)

hilda sa...

Hej!
Ville bara kika förbi och önska dig ett GOTT NYTT ÅR! Kika gärna in på min blogg för smink/hårtips, musik m.m glöm inte att lämna en kommentar
Kram :)

pessys sa...

Hoppas du har haft ett fint nyår! Allt bra med dig idag? :D KRAM!!

Tabby sa...

Hej!
Jätte fin blogg och jätte sött namn. Hoppas du får en bra dag :) Kram: Tabby

Sandra Rasmussen sa...

Grym blogg, hoppas vi kan följa varandras.
jag tänker iallafall följa din blogg, kram !

Skicka en kommentar