Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

1. Jag älskar att duscha och kan göra det i timmar.. men avstår från bad då jag inte kan sitta still utan har myror i baken...

2. Jag har många djur som ni kanske har förstått. Men något som ni förmodligen inte vet är att vi har kattuppfödning av main coon (stora nallar) hos min pappa och hans sambo.

3. Jag har även ett eget får. Gnista :)

4. Jag kommer aldrig ihåg när någon fyller år.. pinsamt!

5. Min blogg verkar ha blivit större än jag hunnit förstå. "En cool blogg om ideal, skriven av en cool tjej" har jag fått höra.
Händer att folk kommer fram och säger söta saker.
Då blir lilla Dior mega glad :3

6. När jag var mindre kunde jag folks registreringsnr utantill efter att bara sett dom ett par ggr.

7. Är galet kär i Mikael Nyqvist och Peter Orrmyr

8. Får ofta frågan om mina bröst är naturliga eller opererade. Tar det som en komplimang? Måste man väl göra om dom ser ut att ha kostat över 30.000kr :p

9. Är nog fler som tycker illa om mig än gillar mig. Mest pga saker dom hört eller bara antagit om mig. I'm the one you love to hate!

10. Älskar alla mina läsare som tycker att min blogg är värd att följa!

10 kommentarer:

Mira sa...

Haha, tvärtom mot mig då, jag kan inte gå in i duschen utan att ångra mig och hoppa i badet istället! x'D

B sa...

jag kan varken bada eller duscha länge, blir så jävla rastlös xD puss. <3

ToveEvensen sa...

Hej alla sötnosar! :)
Jag har en tävling i min blogg!
Kolla in om någon vill vara med! :D
Kisses :*

ToveEvensen sa...

Sv; Haha, sry! ;)
Men det är bara att göra reklam för din egen blogg i min blogg också! :)
Jag tillåter sånt! :)
Men lycka till i tävlingen sötnos! :)

Felicia [12år och rullstolsbunden] sa...

Sv; Aha, vart bor dudå?:D
Jadå, tack^^
kram♥

Felicia [12år och rullstolsbunden] sa...

Sv; Haha tack ^^
kram!♥

ToveEvensen sa...

Tävling avslutad!
Kolla om det var du som vann? :)

bea sa...

Jag vet inte om jag skrivit det tidigare eller inte men jag gillar verkligen din blogg :D ! Är allt bra med dig den här morgonen :D ? får du också jullov snart :D ?
Kram från Bea

ToveEvensen sa...

Sv; Haha, vad söt du är då! :) Men dialekt är lite egen ;)

Anonym sa...

Betyder det att dom är äkta eller opererade xD?

Skicka en kommentar