Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Nu är jag hemma från stan!
Har faktiskt varit och piercat mig.. utan o berätta för er innan, haha! nemen väntar lite med o berätta/visa vart ;)
Vart tror ni den/dom sitter? Gissa!

Jag har ju redan navel, tunga, läpp o näsa :)

Ps. Svar på tal.

Du som tjatar om att det är djurplågeri och olagligt med så mycket djur kan ta dig nånstans. Alla mina djur bor inte på ett och samma ställe. Skulle vara lite svårt o få plats och självklart inte rättvist mot djuren och behöva bo så. Men nu är det såhär att uppfödningen har min pappas sambo. Dom andra djuren bor hos min bonus mamma och resten hos mig o min mamma. Så lägg ner nu. Att ha det så är långt ifrån olagligt.

8 kommentarer:

daniella sa...

någonting på örat kanske? Eller bröstvårtan? :)

Alex & Sheldon sa...

Jaaag vet för jag var med! ;)

Anonym sa...

Jag tror det är i din bröstvårta.
Du ser ut att ha så snygga bröst

Jolie sa...

tutten! ska jag också göra när jag finner lusten till det!

Felicia[12år och rullstolsbunden] sa...

Herregud, förstår inte att folk orkar hålla på? :o Dom ska ju inte säga nått, eftersom dom inte vet nånting.
Kram!

nathalie sa...

Hejsan tänkte bara fråga,den svarta hunden som jag uppfattat heta millis.. Vad är det för ras/raser?:)

Felicia [12år och rullstolsbunden] sa...

Sv; <33

Katrina sa...

Heeej vill bara tipsa dig skit bra sak!
Du tjänar 100kr per varje ny använder eller genom att visa deras reklam. Bli medlem där för det är gratis.
Själv är jag det och har redan fått 700kr idag.

Om du är intresserad kolla in den här länken ^^, Värt att se!
http://chawo.blogg.se/?tmp=18190508

Skicka en kommentar