Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Det här är ju trots allt, i första hand en blogg om kroppsideal.
Och då inte bara om min egen kropp och min kamp om ett mer rimmligt ideal. Inte heller enbart mina egna åsikter så därför tänkte jag göra en liten undersökning med hjälp av er läsare.
Det finns ju så sjukt många olika kroppar och alla har sin egen unika.

(Har sett att sjukt många andra också använt sig av den här bilden bla Kissie och ställt samma fråga så vet inte vem som har ägandet och då alltså ska ha en länkning? Men det påstås att kajsanihlen.se "gjort" inlägget men det var hos kissies.se jag hitta den)

Vilken av dessa kroppar anser ni är finast och mest attraktiv?

47 kommentarer:

Hellolinda sa...

Unikt att kopiera inlägg från andra :p

Josefine Dior sa...

men du lilla gumman. vet du hur många som använt den där bilden redan? :p grejen med detta inlägg/bilderna är o starta en diskussion oss bloggar emellan med våra läsare.

Jag har använt samma bild som flera andra. Men något inlägg har jag inte kopierat ;)

ByCarmela sa...

Den i mitten!
En mycket snygg kropp :)

Anonym sa...

älskar di blogg ! så kul med en bloggerska som skriver om något som verkligen är viktigt. kramis

johanna sa...

den i mitten ser friskast ut typ ;)

Sandra SG sa...

sv: allt bra här med! kram

Anonym sa...

besök mig på min blogg! Snyggare å roligare än kissie pissie ;) cazzie.blogg.se

martina sa...

hej!
allt bra med dig idag? :)

MrH sa...

alla lika vackra iofs!

susanne sa...

Tycker den i mitten :P

Mira sa...

Den i mitten, helt klart. ^^

Amanda sa...

Den till höger! :)

Jag har precis startat en ny skönhetsblogg där du kommer hitta massor av tips och information! Ta dig gärna en titt :) Kram!

Amanda sa...

svar: hihi, du kanske kan bli? :D

danten89 sa...

Hej hej :)

Min fantastiska värld sa...

bra blogg! :D

Anonym sa...

lite smalar än mitten C:

Anonym sa...

" Hej sötnos. Nu tävlar jag ut en supersnygg GUCCI väska, prefekt för dig som älskar väskor eller behöver en ny till de nya året.

Tävlingen är enkel så de går på mindre en 1 min att vara med! Hoppas vi ses i bloggen*

cazzie.blogg.se

Anonym sa...

hejhej,den till höger och den i mitten,hon till vänster är för smal.

Anonym sa...

Den i mitten!

Tessan sa...

Den i mitten eller längst till höger

eantonia sa...

Den i mitten :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

den i mitten! =)

- aw tack så mycket!:D

louise sa...

mellan mitten och den till höger, typ Kim Kardashian body to die for!!!!

Alice sa...

Lätt den i mitten, eller med lite mer former men mindre än den längst till höger :) Den till vänster var för smal och hade inga former

Paula sa...

Den åt höger

alma sa...

Jag tycker den i mitten :)

Annika sa...

Blir så förbannad av den här bilden, alla ska tydligen säga att den största är vackrast, sunt och snyggt. Man får gärna säga att den smala är ful och osund. Inget fel med det tycker de flesta.
Men snälla säg, är det inte precis lika elakt. Jag har en superskinny kropp, jag försöker gå upp men det går inte. Nu är jag nöjd med min pinnsmala kropp, snygg och fin. japp! Jag mår ju bra, äter och så. Så är den inte lika sund då kanske?
Många måste tänka sig för, det sårar verkligen att höra " nämen, du tynar ju bort". Öh jaha, vem skulle säga åt en som blivit fetare att denne lagt på sig många kilon?
Snälla, sluta jämför.

Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN] sa...

Den i mitten! =)

Kaffehora sa...

Jag tycker att alla dessa kroppar är väldigt vackra. Hon till höger har verkligen drömkurvorna, vilken kvinna! Mittentjejen ser verkligen hälsosam och avundsvärt skulpterad ut och jag gillar vänstertjejens slankhet. Men bara för att lagom är bäst måste jag säga mittentjejen!

Emma sa...

fin blogg, kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :) den i mitten och åt höger tycker jag :)

Smajlin sa...

hon i mitten eller hon till höger :) den till vänster är för smal. Men har själv gått ner i vikt ;( måste gaina lite extra vikt ;(

bra inlägg btw :)

Elina sa...

Vänstra eller mitten, precis där emellan typ :))

Anonym sa...

kom på något eget ist för att
sno from kissie ;)

Sally sa...

Öh, okej? :P

Jag måste nog säga den längst till vänster. Den i mitten r väl "idealet" och den till höger tycker jag är jättefin men jag gillar små bröst och långa ben! :D

Becca sa...

Den högra helt klart!

Jessica sa...

Jag tycker den i mitten typ är perfekt, men den till höger är faktiskt också fin, alltså hellre lite mulliga än skin och ben :)

millan sa...

mitten är fin! :)

http://binalakritz.blogspot.com sa...

hon till höger.

Vanja sa...

Mitten, möjligtvis hon till höger.

jessica sa...

hon i mitten ser bäst ut, inte att hon till höger är tjock, men hon ser mullig ut.

Anna :) sa...

Mitten :) ! Sen hon till höger. Ur hälsosynen så är ju hon till vänster faktiskt underviktig. Många tror att man måste se ut som ett skelett för att vara underviktig, men den naturliga formen och så som människan mår bra av går mer åt kvinnan i mitten och hon till höger :) .

Anonym sa...

Den till vänster!

mallebo.com sa...

Haha 3an, faktiskt :-)

Nicole sa...

Den i mitten! :)

HanneChan sa...

Den längst till höger! Jag gillar former mest faktiskt~

Fast jag vet inte om det är något man ska sträva efter om man inte ser ut så naturligt.
Man ska vara lite lagom så att man mår bra tycker jag ^-^

Samma sak med den längst till vänster, om man naturligt är så smal så är det okej och det ser oftast bra ut.

Men om en tjej som naturligt ser ut som hon längst till höger skulle börja svälta sig/träna jätte mycket så att hon skulle se ut som tjejen till vänster. Då skulle det genast se fel ut eftersom man inte har en matchande kroppstyp.

Typ. Det är min åsikt~

ebah sa...

mitten

Anna sa...

jag tycker att hon till höger ser bäst ut!
Mår lite halvt illa när jag kollar på dom andra tjejerna.. fast jag har nog en kropp som hon den till vänster. Och jag hatar det!!!!!

Skicka en kommentar