Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


För er nya läsare som inte hängt med så länge!

110711 var jag med i bodypalace. Jag valde att medverka för att göra det jag kunde för att påverka. Jag ville få er tjejer att inte vilja eller känna er tvungna att sträva efter att se ut som smala beniga modellpinnar. Jag ville få så många som möjligt att tänka till lite extra.
Att gå sin egen väg och våga vara sig själva. Fina och unika som vi faktiskt är utan ohälsosam bantning för att bli en size 0
Jag berättade därför en kort version av min egen kamp genom åren.
Det såg ut såhär: (dock var bilden inte allt för ny då heller)

2 kommentarer:

Mathilde sa...

Låter som du jobbar för något är bra.. lycka till. =)

Anonym sa...

Något mer som hänt med dig och bloggen? Förutom det. =)

Skicka en kommentar