Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Yo! Idag är det måndag och inatt har det snöat. Som att måndagar i sig inte skulle vara jobbig nog. Dock förstår jag inte hur folk kan vara förvånade. Jag menar, hur många ggr brukar det inte komma snö innan det hunnit bli vår helt? Det smälter ju iaf bort på max en dag. Förra året kom det ju snö i maj liksom!

Hur som helst är jag hemma. Brunis mår inte så bra :c.. och i slutet av månaden ska ha operera ut ca 9 tänder stackarn. Hoppas verkligen allt går bra nu bara.. 

Skulle ännu en gång vilja be er om hjälp. Känns lite som att jag börjar om på noll efter att nästan ha lagt ner bloggen. Dock kommer jag självklart fortsätta skriva mycket om kropp/skönhetsideal. Självförtroende pepp och annat för att våga få fler att vara sig själva och unika.


5 kommentarer:

Anonym sa...

U you want we want to read about cutie thing

Anonym sa...

Skulle vilja ha mer hårtips eftersom du har så fint hår när du har förlängningen i + mer bilder å fakta på dig så man verkligen får lära känna dig. Kanske frågestund snart igen å lister är bra.

Anonym sa...

Kul att du är tillbaks! Bästa bloggen!

Du har en sjukt grym stil.. Kan du inte köra en liten bildbomb på hur du ser ut nu för tiden? Det var länge sedan! :)

Kör hårt!

Nannasnowblack - om träning, mode & allt möjligt! sa...

Haha och man bli lika besviken varje gång snön kommer nu när man vill ha vår haha!

Sv: Haha ja det är bara att gå och köpa glass! :D

Annika - drömmen om 11 barn (Länkas framför 2000 läsare i min blogg) sa...

Dagens bloggtips ligger uppe på bloggen! Var du inte med/Vann du inte denna omgång så hoppas jag att du anmäler dig till morgondagens bloggtips - då blir det TVÅ stycken som får synas lite extra!

Direktlänk till inlägget: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

Skicka en kommentar