Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Tjolahopp! 

Idag är det fredag vilket betyder heeelg OCH jag mår äntligen bättre, yey.
Ska snart börja packa ner Brunis leksaker osv för han ska få följa med mig då mamma ska på kryssning i helgen :)
Imorgon är det även 1 mån kvar till SP konserten :D

P.S  
Jag hade nästan gett upp bloggandet men när jag loggade in på mailen och såg att jag fått världens finaste fan-mail från en läsare, förstår jag varför jag lagt ner så mycket tid och det är helt klart värt det. Åh va glad jag blir! Tack Desirée och alla ni andra som gillar det jag gör ♥

bild från metaltown -11

Life for you, has been less than kind
So take a number, stand in line
We’ve all been sorry, we’ve all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are

0 kommentarer:

Skicka en kommentar