Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Igår blev dagen inte riktigt som jag tänkt mig. Hade en karl i migrän i sängen till kl 15 medans jag fick gör en insats för grannen. 
Maja kom in springandes och sa att Nappe (deras hund) blödde jättemycket från tassen.
Han hade trampat i en porslinsskärva och blodet bara pumpade så jag fick lägga ner honom och sedan sätta mig på honom så min mamma kunde lägga förband på honom och sedan var det bara att åka till veterinären. Efter att ha sövts ner, sytts och gipsats så mår han nu bättre. Men det ser ju så otäckt ut.. Mina händer, fötter och byxor var fulla med blod.

Fick den här som tack. Åh, va rart <3 


Nu ska jag ut i trädgården en sväng. Sen fortsätta rensa i garderoberna.. 


3 kommentarer:

Frida sa...

Sv; Tack finfina du! <3

Mooa sa...

Vilken fin blogg! Hoppas du har en trevlig dag!
Jag har nästan nått mitt mål på 50 följare på bloglovin! Snälla följ mig så blir jag jätteglad! Gör gärna bloglovinbyten!
Länk till bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3538774/killergoat
Länk till min blogg:
http://killergoat.blogg.se/

Emma sa...

gud vad fin du är på bild ;)
Lust att följas via bloglovin?

Skicka en kommentar