Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Haaaaallu! Nu är veckan snart slut och jag sitter åter igen inne i lkpg hos min mamma. 
Jag har knappt varit hemma alls i helgen utan passat på o träffa folk man inte sett på sjukt länge.. Speciellt pappa. Inte setts på säkert 5-6 mån om man inte räknar med dom 10 min vi prata då han släppt av min lillebror. Men det där är komplicerat.
Har iaf blivit en del grillat- ätit massa och onyttigt OCH packat såklart eller rättare sagt rensat. Men det är ju inget nytt.. Fattar inte hur jag kan ha så mycket skit! o slänga är jag för dum för.. oh my.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen framför en film. Myyys! 


3 kommentarer:

Nattiiz sa...

Grym blogg! Lägger till dig på bloglovin :) Kram

Mini sa...

vad är det för skit? Miss dior? vart någonstans?
inte grym någonstans..skit tråkiga inlägg

Josefine Dior sa...

Nattiz - Tack! Gullig du är :) Kram

Mini - lol. så tråkigt då! frivilligt o titta in här dock ;)

Skicka en kommentar