Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Jag har tänkt på en sak. Det är så otroligt många som tittar in här hos mig. Både följare och folk som bara tittat in ett par ggr men dom flesta av er har nog lärt känna mig ganska väl så nu skulle jag vilja lära känna er lite mer. 
Vet bara att det är väldigt blandade åldrar och kön vilket är grymt kul!

Vad heter du?
Hur gammal är du?
Vart bor du?
Vad tycker du om min blogg?
Hur hittade du min blogg? (om inte reklamen i större bloggar)

Skulle va kul om så många som möjligt svarade! Ser ju allt hur många av er som varit inne och läst inlägget, mohaha ;) 


11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter Frida, är 14 år (snart 15 ;)). Minns faktiskt inte riktigt hur jag hittade din blogg, men det var ingen reklamgrej. Vad jag tycker om din blogg? Den äger :D du skriver så bra saker + att du verkar snäll :) <3

Anonym sa...

Man 44 år. Gillar alla dina inlägg

Nicolina sa...

Sv. Okej vad roligt :) allt bra?

Hanna och Matilda sa...

Hej! Kolla gärna in våran nya blogg! Vi skriver om våran vardag, mode, vänner och annat! Än så länge har vi inte kommit så långt med bloggen, men vi håller på att utveckla den. Så checka gärna in så är du bäst! :D Kraaam!!

Novalee sa...

Jag heter Novalee och är 19år O lever för min konst. Bor i Boden "jag o en massa Isbjörnar" Hittade hit sen du kommenterat hos mig. Får komma tillbaka o kolla mer.

Anonym sa...

Jossefine 20 år från Linköping. Älskar din blogg och din stil! Skulle gärna se mer bilder på dig och din coola stil. :D me like!

Anonym sa...

Bästa bloggen! :D Mer bilder. :D

Anonym sa...

Johanna 21 år från Linköping. Läser bloggen för du är en av de få som bloggar som faktiskt har något intelligent att säga + att du samtidigt lyckas balansera det med en cool och lite kaxig attityd. :D Snygg som fan med ödmjuk! Fortsätt våga provocera. ;)

Linda sa...

Alltid kul med någon som vågar vara sig själv och inte bry sig om vad alla andra tycker. Visar att alla snygga tjejer inte behöver vara dumma blondiner. :D

Anonym sa...

Blev rekommenderad av en kompis och nu är man fast för du skriver så bra!

Elina sa...

Jag heter Elina, är snart 14 år, bor i stockholm, din blogg är bra men du uppdaterar lite sällan, du kommenterade min blogg och skrev att jag skulle läsa din blogg.

Skicka en kommentar