Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej! Tänkte bara dra en snabb update om vad som händer i mitt liv just nu (vet att jag varit dålig på det och många av er har varit nyfikna och undrat ;)

I helgen var jag och hjärtat inne i stan och handlade garderober till mig så jag äntligen kan börja flytta in ordentligt här så småningom. Dock tar jag inte med mig mer än det nödvändigaste då vi redan nu letar efter annat ställe.
Om allt går som det ska så hoppas vi på att hitta ett hus lite närmre stan men vi får se! Har en del saker att ta tag i nu och hoppas ni är förstående med detta då bloggen tyvärr blir aningen lidande.

Kul att ni gillar mina senaste inlägg btw och tack för alla fina kommentarer! :)

random bild

1 kommentarer:

Emmy (whitesnowman) sa...

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D Allt bra idag? ^^

Skicka en kommentar