Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Ni säger ofta att ni vill veta mer om mig. Well, here ya go! Bjuder på en lista med random frågor.

Lovar du att vara ärlig?: Yes
Du heter: Josefine Dior
Smeknamn: Jossan, Dior
Vart bor du: linköping
Trivs du där: jodå
Låt just nu: Cobra starship feat Mac miller - middle finger
Beroende av: inte speciellt mycket
Favorit karaktär: Sheldon Cooper i BBT
Vem behöver du mest just nu? Min pojkvän
Vad tror folk om dig? Allt för mycket som inte stämmer. Att jag skulle se ner på andra och vara allmänt dryg vilket är heeelt fel. Även att jag skulle ha opererat mig men who knows? ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Oj! bloggen och mitt hårda arbete kring kroppsideal, min stil och min personlighet (av dom som träffat mig)
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv. En stor och unik personlighet, sånt gillar jag. Sen är det ett plus om man är rolig
Brukar du skratta för dig själv? haha, all the time
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "kollar så fort jag kan D:"
Äger du några converse? just fake
Festar du mycket: nja går i perioder
Sprit, cider, vin eller öl: sprit och cider
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: idioter :)
Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: hemlis..;)
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"
Vem ringde du senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hjärtat som sa att han jobbat klart o var påväg hem
Sov du ensam: i natt? jao
Brukar du komma i tid: kommer nästan alltid i tid
Hur känner du dig nu: som jag skrev på fb igår "Alla dessa jävla tankar och funderingar som bara kastas runt i huvet på mig.."
Vanligaste färg på dina kläder: har nästan alltid något svart på mig
Vad tycker du om fötter: hatar fötter! bland det värsta jag vet
Är du aktiv i skolan: går inte i skolan längre
Vad saknar du: gnista <3
Favorit dryck på morgonen: dricker alltid ett glas saft! :p
Är du blyg: Njae det kan jag väl inte påstå
Vill du hellre ha mail än brev: till bloggen spelar det ingen roll. blir så glad när ni skriver :)
Har du spytt offentligt: yepp, nyktert!
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: är ofta pinsam vare sig det är på fyllan eller inte :p
Använder du stjärnor eller kajal: kajal
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: ohnej
Är du bortskämd: tycker jag inte
Vad gör du i morgon: jobbar


Glöm inte gå med i min facebookgrupp "Bloggbitches!~" och ta del av massa coola grejer ;)
http://www.facebook.com/groups/103713513091618/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar