Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå mina kära vänner! Nu är jag tillbaka i kära linköping, skönt. Känner mig verkligen inte hemma i sthlm så ett par dagar räcker för min del. 

Konserten var iaf heeelt underbar och grabbarna är hur sköna och roliga som helst. 
(För er som inte vet så var en av anledningen till att jag och Alex åkte o såg SP, för att vi båda lyssnade på dom grymt mycket för 7 år sedan då vi träffades första gången .)
Kan ju även säga att det blev en hel del shopping med. Bilder på kläderna osv kommer upp då o då i bla dagens outfit :)
Lägger ist upp lite bilder och videos från konserten. Enjoy!
 
 Alex & Jag



 





1 kommentarer:

Viktoria - Hallon sa...

jag har hört många som tyckte konserten var bra :D

Var gärna med i min tävling och se om du kan gissa rätt!
http://hallonsplace.blogg.se/2012/april/har-du-skarpast-syn.html

Ha det grymt bra så länge! :)

Skicka en kommentar