Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

BATMAN! Shiit vilken gammal bild. Kändes som den togs igår men är visst tydligen över 2 år gammal!! Snacka om att tiden bara springer igår.
 
Idag ska jag iaf hem till Alex för att färga hennes hår men även se hur fint dom fått iordning det nu när hon äntligen har flyttat hem igen. Äntliiigen.
Känns som att hon är en dom få som förstår mig och finns där i alla lägen, vad som än händer. Är såå trött på vänskap som bara går åt ett håll.
Förhoppningsvis kommer de blir lite mer som förr nu när jag bara har henne  ett par min bort. Hur bra är inte det?! :D

Den här dagen ser verkligen ut att bli kanon. När jag gick till jobbet så var det jätteljust och klart ute. Solen tittade fram och jag bara kände hur läpparna formades till ett leende. Helt underbart!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Snygg tatuering!

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT. sa...

Oh, snygg tatuering. Vill också tatuera mig där, vet dock inte vad! Haha, så himla svårt. :-)

Skicka en kommentar