Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Bästa kvällen på länge!!! 

Järvheden "jag tänkte sjunga en låt. Det är ungefär som Winnerbäck för er som inte hört min musik tidigare"
MIN sambo SKRIKER "DÅ Ä DÄ INGET O HAAA" 
Publiken blir knäpptyst o Järvheden svarar "Va det här hemmaplan eller...?" Jag och A asgarvar och klappar. Själva. Så ni som var där och undrar vem idioten var. Det va min sambo, såklart. Ibland undrar man alltså! Typiskt oss. Hahaha
Bästa kvällen på länge! A var mer än nöjd med födelsedagspresenten iaf ;) Har skrattat så vi nästan kissat på oss! 



4 kommentarer:

s i m o n e [photography] sa...

haha vad pinsamt xD men härligt att ni fick en grym kväll :D

sv: synd att dom är så dyra bara, jag fick ont i magen av den :(

Anonym sa...

Jag ska till RAW snart och jag undrar hur tidigt ni åkte dit? Vi vill ha sittplatser men det verkar vara först till kvarn som gäller..

ADARAS Blogazine sa...

Hahaha men härlig kväll :D

Josefine Dior sa...

ANONYM: Du bokar ju biljetter och får då bokade platser som ni ska sitta på.

Skicka en kommentar