Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej raringar! Idag är det en betydligt gladare Dior som skriver. 
Jag vet att uppdateringen varit låg men jag behövde komma bort och tänka på lite annat. Det är ju en hel del krav när man driver blogg speciellt en lite större (eller den var rätt stor efter medverkan i Paow's blogg och alla kroppsideal kampanjer) men tillslut blev det för mycket och det resulterade i att läsarna sjönk. 
Men efter alla fina mail och pushningar från er så bestämde jag mig för att fortsätta. Tack alla för det <3 
Uppdateringen kommer inte ske fleeera ggr per dag varje dag då jag anser att bloggen bara fylls ut med meningslösa inlägg som egentligen kvittar. Därför känner jag att det är bättre och roligare för både er och mig att uppdatera då det faktiskt finns något att uppdatera om. Men självklart blir man både mer motiverad och inspirerad till att skriva oftare om man får fler kommentarer än vad jag haft den senaste tiden. Ge och ta ni vet. Så skärpning på oss alla!

Hit tog hjärtat mig <3 Perfekt när man bara vill vara


0 kommentarer:

Skicka en kommentar