Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Tjo! En irriterad Dior som skriver idag. Kanske skulle gett fan i att skriva just för att jag vet att jag alltid får ångra åtminstone något i efterhand av det jag skrivit MEN nu har ni gnällt så mycket på att jag uppdaterar dåligt så here it goes. Ska försöka att inte säga allt för mycket.
Jag är ju trots allt en väldigt ärlig person så kan bli svårt men hur som tänker jag inte hänga ut nån.

Allt handlar egentligen bara om att jag har sjukt svårt för folk som lovar saker som dom sedan skiter och för dom är det ingen big deal.
Jag själv skulle aldrig kunna göra det, därför lovar jag väldigt sällan saker och när jag väl gör det så ser jag helt jävla enkelt till att hålla det. Andra verkar inte ta det där "att lova" på allvar utan mest något man säger som låter bra just då och sedan är det inget mer med det. 
Så kort och gott - lova inte mig saker som du sedan inte bryr dig ett skit om att hålla. Håll bara tyst istället. Jag har redan tillräckligt mycket problem med att lita på folk. Nu sätter vi punkt innan jag sagt för mycket.

Bjuder på en bild från bättre tider

2 kommentarer:

Emelie Beatrice sa...

Vet hur det känns! Hatar sånna människor! Dom tar bara onödigt mycket energi! Försöker stänga ute sånt, men det är inte alltid lätt. Hoppas du får en fortsatt bra dag ändå och att du kan lägga energi på nått mer positivt :)

Anonym sa...

Vad söt du är på bilden! :)

Skicka en kommentar