Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej! Hoppas alla haft en riktigt bra midsommar. Själv vill jag tacka alla inblandade för en trevlig dag :) Av någon anledning har den dagen en tendes att nästan alltid spåra ur en aning under kvällens gång men men x)
Tog inga vettiga bilder så vi skippar det och kör en repris av denna favorit ist:


Imorgon börjar mitt sommarschema så nu gäller det att försöka komma i säng skapligt. Kör två veckor sedan semester för både mig och hjärtat i två veckor och sen åter jobb på schema till i början av aug :)
Uppdateringen kommer blir bättre framåt semestern då jag har både mer tid och gör roliga saker som jag kan dela med mig av här. Tills dess får ni självklart ge förslag på vad ni vill se mer av här på bloggen.
Stay tuned!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar