Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


- Jag alltid tittar på några avsnitt av en serie innan jag lägger mig. Oftast big bang theory eller 2 and a half men. 
- Jag ständigt är iskall om händerna, om inte så lär jag va sjuk :p
- Jag knappt kan hålla i en disktrasa utan att vilja kräkas
-  Jag alltid får dampryck och har massa ljud för mig
- Jag har en ganska mycket äldre pojkvän / Föredrar killar som är 24+
- Senaste tatueringen jag gjorde var i Turkiet, aningen full. Kommer ihåg att tatueraren hade ett spädbarn + vagn bredvid sig x)
- Jag har sjukt mycket kläder men använder knappt en tredjedel. En av anledningarna är för att jag är sjukt rädd om dom, går dom sönder så får jag inte tag på ett nytt likadant plagg. Sjukt dumt, i know
- Får damp på folk som tror sig veta massa saker fast dom inte ens känner mig. Händer all the time tyvärr
- Jag har ett eget får som heter Gnista <3 Hon funkar lite mer som en slags hund



 Saker ni inte visste om mig (för er nya läsare)

9 kommentarer:

ronja sa...

Härlig blogg!^^

Ellen sa...

Hur är det? :)

amel sa...

hahha! Jag kräks också typ när jag håller i en disktrasa! Och jag har också alltid kalla händer! Kolla gärna in min blogg! =)

Nina sa...

är allt bra med dig idag? :)

var gärna med i utlottningen av 3 presentkort, http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/02/vinn-presentkort.html. just nu är det få med så du har stor chans att vinna! :D

Frida sa...

Vad söt fåret är! Har alltid velat ha ett eget får hehe =D

Sandra sa...

kollar också alltid serier innan jag somnar.

Mimmi sa...

bästa shoppingplatsen @ stockholm?
:)

Emmy (whitesnowman) sa...

Aw vilket fint får :D Jag heter ju Lam i efternamn som uttalas lamm så känner ett band till de djuren! ;)

. sa...

Får är ju himla fina!

Skicka en kommentar