Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

älskar skräckfilmer men är livrädd för flickan i "the ring"

i stort sätt alltid haft mitt hår färgat efter jag fyllde 8 år vilket gjort att jag blivit allergisk..

min mamma står mig närmst

varit okontrollerat besatt av min vikt och kropp

varit förlovad och sambo

haft hamsteruppfödning

borstar tänderna ca fyra ggr om dagen

har fobi för leverfläckar..speciellt dom som sticker ut.. får typ panik :p

är galen i tatuerade killar med uppkavlade tröjärmar

varit med i två större bloggar. bla Paow's då jag deltog i kampanjen "stoppa idealet" vilket jag är riktigt stolt över.



inte tycker om cola utan dricker nästan bara fanta

dom jag kommer bäst överens, och har roligast med av mina kompisar, är nästan bara dom över 24

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket rolig lista! kul att få lära känna dig lite bättre ^.^

Anonym sa...

är en ny läsare så hade ingen aning om att de var du som varit med i henne blogg. coolt tjejen

Skicka en kommentar