Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej på er!

Nu har helgen börjat för mig, nice! Men det har faktiskt varit riktigt skönt att ha jobbat ett par dagar nu så man kunnat fokusera på annat.
Ville bara tacka för alla fina mail/kommentarer både här och på fb! Ni är så rara..<3

Men blev riktigt irriterad när jag fick syn på denna kommentar så tänkte bara klargöra.
Anonym sa...

Blir så besviken.. "Kurvor är sexigt!" säger du och typ det ända du skriver om är hur du försöker gå ner i vikt för att få ideal utseendet.
14 september 2011 01:27

Ja, jag skriver en hel del om träning men har jag en enda gång skrivit att jag vill gå ner i vikt o bli som den sjuka idealet som finns nu?! Jag tränar inte för att gå ner i vikt eller bli pinnsmal utan för att må bra och behålla den form jag har nu. Jag tycker om mina kurvor och tränar alltså INTE för att bli av med dom!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, en kvinna ska ha en kvinnlig kropp och du har en mycket fin kropp Jossan.
Skinn och ben är det bara hundar som vill gnaga på

Skicka en kommentar