Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå på er!

Idag är det fredag igen. Shit va dagarna går fort!
Blir en lugn hemmakväll framför idol o nån film för imorgon blir det jobb.
På tal om jobbet så hade jag och en arbetskamrat en mycket intressant diskussion igår. Nämligen fobier.. lite roligt för jag har ju ganska många och då syftar jag inte på insekter o trånga utrymmen utan dom kanske lite mer udda..
som tex leverfläckar, disktrasor, fötter, att bli tjock.. Jaa det låter jätteilla, i know..

Så nu frågar jag er.

Vad har ni för fobier?


4 kommentarer:

Andreas Stenström sa...

Mina fobier.... ermm inte en aning, men jag vet vad jag inte gillar ;)

Jag "gillar inte" när de är extremt skräpigt överallt, klarar inte av sådant bara. Då får jag en städmani och börjar göra rent haha!

de är typ de jag kommer på just nu på rak arm ;)
räcker det? ;)

Ska ju börja blogga igen med "testbloggen" som jag gjorde din layout på med ;) när jag hittar en lucka :D

Anonym sa...

herm.. fåglar, insekter, mörker

Belle sa...

hahaha, skulle jag skriva mina fobier skulle det aldrig ta slut..

Anonym sa...

Hårtstrån du vet....panik :-)

Mamma <3

Skicka en kommentar