Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå!

Vet att uppdateringen är sådär just nu men jag har varken haft ork eller något vettigt att skriva och av den anledningen har jag låtit bli. Blir liksom inge bra då..

Kom precis hem från älskling där jag varit sen i fredags :) Usch, blir alltid lika tråkigt när man lämnat honom..
Hur som har jag tänkt att planera in en plåtning snart så det kommer upp lite nya och fräscha bilder här inne, sound good, huh?^^
Sen ville ni även veta mer om mig sa ni på frågestunden och då undrar jag lite mer exakt vad? Det är bara att fråga på så svarar jag :)

Nu ska jag ut i kylan en sväng...

Vinter vs Sommar?



4 kommentarer:

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Vilken härlig bild :D

Livchan sa...

Hej! Följ min väg mot en sötare och mer japansk stil!
I min blogg kan du hitta foton, detaljer om mitt liv och självklart mycket Japan inspirerat!
Hjälp mig att bygga upp mitt självförtroende med en peppande kommentar!

//Livchan

Acanthis sa...

Maybe you will not believe but this days in Poland is soooo cold that I think I live in Sweden :P:P

ALIZIA sa...

fin blogg :3

Lust att göra ett bloglovin-byte ? :)

Skicka en kommentar