Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Idag är det lördag och jag är fortfarande sjuk! :c
Om jag inte blir bättre tills på måndag så måste vi skjuta upp min operation.. med andra ord, det är ganska kört. Faaan ._.

Blir att ligga hemma o tycka ännu mer synd om mig själv.


Btw så har många av er frågat om jag inte kan göra en fan-page på fb där ni kan se fler updates, chatta med mig osv.
Helt sjukt att bloggen blivit så omtyckt!
Men jo, det kan jag väl göra så småningom.. När jag fått några fler läsare och ännu mer kommentarer ;)


3 kommentarer:

Elina sa...

hej! Jag har lagt upp 6 stycken av mina senaste outfits. Rösta på vilken du tycker är snyggast :) Hoppas att du får en bra dag :) kram

Emelie sa...

Har en tävling om ett smycke just nu :] Kika in!

EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg! sa...

sv: den är från H&M! :)

Skicka en kommentar