Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå på er!

Idag mår jag äntligen bättre. Låg o spydde igårnatt, ikke mys..
Men imorgon blir det en tripp till ullared för lite..eller ja ganska mycket shopping om jag känner mig själv rätt :p Lär vara en hel del folk medtanke på att det är höstlov så får se om man får shoppa ifred ;)
Redan ikväll drar jag och Alex till motala för att sova hos pappa, M och alla katterna.
Ska ta och packa iordning och byta om.. ser ut såhär just nu.



P.S Nästa fredag blir det förmodligen dags för ännu en .........? ;)

4 kommentarer:

Mimmi Navéed sa...

haha men jag visste ju inte ens att din blogg fanns? ^-^

chayenne sa...

hej :)
anmäl dig gärna till min tävling om dagens blogg om du känner för det :)
http://sense.myshowroom.se/bli-dagens-blogg/
Kramar

Anonym sa...

Haha där var jag igår ^^

Anonym sa...

mm jag vet vad jag önskar mig i julklapp...

Skicka en kommentar