Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Nu när vi ändå är inne på mitt sammarbete med Paow's "krossa idealet" så lägger jag upp den här bilden. På ER begäran så inga kommentarer från er som ska klaga!

Jag brinner verkligen för det här projektet. Jag vill vara en förebild för er tjejer. Man är inte snygg bara för att man är smal. Kurvor ÄR sexigt ;)
Jag har kämpat som ett as för att komma dit jag är idag.. Jag har inte alltid trivts med mig själv. Det har gått fleeera år och mycket arbete för att jag ens skulle kunna titta mig själv i spegel och visa mig för andra, det fanns inte för två år sen!
Och nu har jag blivit en förebild för många av er läsare..helt underbart!
Allt slit är värt det nu i slutändan.


STORT tack till er för alla superfina kommentarer! :*

2 kommentarer:

såfie sa...

du är så fin älsk.

Anonym sa...

Vilken snygging.
Det ska finnas lite att hålla om när man kramar en tjej/kvinna.
Skinn och ben läste jag att det var hundar gillar, det kan de få vara ensamma om.
Kram

Skicka en kommentar