Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej på er!

Jag har fått så himla många frågor om träningen så tänkte köra en mini update nu när jag inte har så mycket att komma med.

Just nu har jag inte mycket tid över till träningen men tack vare att jag ränner ute varje dag, går långa promenader och äter "bra" så har jag lyckats tappa några kg iaf.
F.o.m nästa vecka så tänkte jag försöka köra på crosstrainern några ggr i veckan till att börja med (träna lår och rumpa framförallt)
Därför har jag inte så många bilder att visa nu men senare i sommar tänkte jag lägga upp lite bättre bilder i bikini bla så ni får se ett tydligare och förhoppningsvis bättre resultatet.

Såhär ser jag ut just nu:


Bilden från metaltown inlägget visar ganska tydligt min fina midja ;) <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar