Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


Har ni fler frågor än dom jag svarat på nu så är det bara att ställa dom i kommentarsfältet :)

Du:
Namn: J.Dior
Smeknamn: Dior, J.D
Piercingar: 4
Tatueringar: Yesyes c:
Längd: 170?
Skostorlek: 38
Hårfärg: Rött
Är du kär i någon: Yes
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, inte direkt
Tänker du på självmord: Men lulz
Tycker andra att du är attraktiv: haha,ja säkert x)
Dricker du: Sometimes
Använder du droger: Lulz
Röker du: Nope
Vilket shampoo använder du: alla möjliga, försöker använda shampo som är bra och bevarar mitt röda hår
Vilken parfym använder du: Gynning, adidas mfl
Vad är du rädd för: Lyckas du få mig att berätta det så skulle jag bli grymt förvånad
Gillar du att tvätta: Nein D:

Din första:
Operation: Inget annat än när dom opererade ut plankan ur foten =p
Första piercingen: Förutom öronen så naveln
Första sporten du började med: Handboll och det var den ända
Första husdjuret: Katter
Första semestern: Idk
Första konserten: kommer inte ihåg o.o

Har du någonsin:
Kysst en främling: Yes
Tappat bort glasögon/linser: Jao
Brutit något: Nein
Rymt hemifrån: Men buhu
Röntgats: Jaa
Gråtit när någon dött: Ja förmodligen

Senaste:
Film du hyrde: Hyr inte
Film du köpte: shit, ingen aning
Låten du lyssnade på: gaga-ulalaa~
Låten du hade på hjärnan: -
Program du tittade på: DH
Personen du tänkte på: mamma tror jag

För eller emot:
Långdistansförhållande: Funkar för vissa
Självmord: Folk har en egen vilja

Favorit:
Mat: Venne..o.o
Låt: Oh, svårt..
Sak att göra: Fota,blogga, musik, djur, träffa folk, sex? <3
Dryck: Saft<3
Bil: lamborghini gallardo, helt klart!

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Myes

Antal:
Gånger du varit kär: Några ggr
Gånger ditt hjärta brustit: det har hänt några ggr
Hjärtan brustit på grund av dej: Vill jag helst inte veta..
Ärr du har på kroppen: Knappast så jag räknar

Övrigt:
Vad har du gjort idag: vaknade nyss :)
Var det kul: kul? snarare skönt
Hur tidigt stiger du upp: Beror helt på om det är vardag eller helg men ganska skapligt
Gillar du att slåss: Ne
Är du seriös: Ibland x)
Var har du ont: ingenstans?
Använder du hårspray: Jahadå

Favorit:
Salt eller surt: Surt
Gillar du ketchup: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: yes
Stockholm är: ?
Spaghetti eller makaroner: makaroner<3
Ett land jag helst vill besöka: finns så många..grekland, italien, island osvosv

1 kommentarer:

Johan sa...

då vet man lite mer om dig nu då :D
men det mesta var ju inte nytt :D

Skicka en kommentar