Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Nu ska jag gnälla lite. Vilket jag FÅR göra hur mycket jag vill här på min blogg.

Jag är heeelt slut efter allt som hänt den senaste veckan.
Har sovit dåligt och är allmänt irriterad och less.
Gick till skolan för att göra prov och sedan gick jag hem. Klokt beslut för inte bara mig utan min omgivning. Kommer sluta med att jag stryper någon annars.
Blir att ligga i soffan och tittar på film med arthur. Han är förstående och härdad den gossen :)

Lägger upp en bild som en söt läsare önskat :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Håller verkligen med det som någon annan skrev. Mer bilder på dig!!
Du har mycket intressantare stil och utseende än alla andra fjortisbloggare som alla ser likadana och tråkiga ut.

Såg att någon kallade dig en fjortis som använde Push up och tryckte upp brösten i kameran. Hoppas att du inte bryr dig om sådant det är bara avundsjuka tjejer som inte klarar av att se att en tjej med lite annorlunda stil har 100 gånger grymmare kropp än vad de har.

Så mer bilder! Kör hårt! :)

Johan sa...

jag hoppas att det va en bra film du och arthur tittade på :D

Skicka en kommentar