Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Idag har det varit en lång dag. Mycket i skolan som ska göras klart nu innan sommarlovet och det tråkigaste av allt.. det är nämligen sista veckan på jobbet. Ska skriva upp mig som vikarie sen tänkte jag så får vi se om/när dom vill ha mig. Kan ju aldrig skada att iaf visa intresse, jag trivs ju så bra!
Just nu har jag folksamling i mitt rumt. Lite socialt folk som brorsan dragit med sig in hit för att underhålla mig, mycket trevligt.
Min "lille"bror sa även en chockande sak. "Varför har vi glidit ifrån varannn gumman" man bara awh, så söt, han kan allt om han bara vill den unge mannen! haha... Jag frågade honom vad han själv trodde det berodde på och sedan svarade jag något som inte borde nämnas här men han förstod hur jag menade, får hoppas det blir förändring bara. Det här med syskon relationer är inte alltid så lätt för alla men vi får jobba på det helt enkelt. Vi två har trots allt alltid haft en lite speciell relation som andra haft svårt att förstå sig på.

1 kommentarer:

Älsklingen sa...

Hoppas du får vicka lite där sen, det märktes att du trivdes bra! :)

Skicka en kommentar