Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Har fått lite frågor som jag tänkte svara på lite snabbt. Totalmissat flera av dom, sorry för det!

Vart hittade du ditt Batman halsband? Jag har själv letat något liknande, jääätte snyggt! (jag är besatt av Batman..). /Bella
Svar: Då är vi två ;) De flesta av mina batman smycken har jag antingen fått eller hittat på olika marknader eller ebay :)


Hej, brukar du byta dina discar själv på dermalerna eller går du till en piercare? och om du byter dem själv hur gör du då? :)
Jag hade 2 dermaler på samma plats som du fast längre ner, jag var tvungen att ta bort en men ska snart sätta ditt den igen, så fina piercingar!
Härlig blogg. Ha det bra! :)
Svar: Tack så mycket! :)
Jag har aldrig bytt mina discar utan byter bara själva smycket och det försöker jag göra själv. Discarna ska man ju helst inte ta in och ut i onödan och eftersom jag aldrig haft något problem med mina så har jag aldrig behövt ta ut dom. Men jag rekommenderar starkt att du går till en piercare och får dom ditsatta igen! Lycka till

Hur många piercingar/tatueringar har du?
Svar: Jag har för tillfället 6 piercingar och 5 tatueringar

Hej! Hittade in till din blogg av en slump, och nu undrar jag om du är tillsammans med en kille eller tjej? Kram!
Svar: Hejsan! Jag är tillsammans med en kille (kallad björnen/hjärtat här inne sen ca 1 år)
Men firade 7 år med min bästa kompis men det finns en mer komplicerad bakgrund till allt som vi valt att inte nämna speciellt mycket här inne. Vi har ett väldigt speciellt band hur som ,så förstår förvirringen ;) 
 

Åh vad söt hund! Är han renrasig? Hur fick du tag på sötnosen?
Svar: Tack så mycket! Bruno är en renrasig chihuahua men med en väldigt annorlunda färg.
Hittade honom på nätet genom en tjej som hade en lev.klar kull helt enkelt.


Är det sant att du har ett får?
Svar: Ja det stämmer bra. Vi hade rätt många får då min pappa bodde på gård men just Gnista som min heter, har alltid varit som en hund. Varit inomhus, lekt med vår hund, kommer när man ropar, följer efter..ja ni förstår.
Nu bor hon inte hemma längre men jag hälsar på henne då och då.


 Jag vet inte varför jag kommenterar men jag antar att det kanske är skönt att höra andras erfarenheter och att det finns bra slut.
Min älskade mamma har haft livmodershalscancer, tumör i halsen och lungcancer men är idag frisk.
Hoppas att din mamma vinner kampen mot cancer precis som min mamma gjorde. Önskar er båda all lycka på ...
Svar: Tack för att du la ner tid på en så fin kommentar! Va skönt o höra att din mamma är frisk idag.
Önskar dom kunde vara fler som fick den chansen.
Framtiden ser väldigt ljus ut för även min mamma och vi hoppas att det fortsätter så. Just nu mår hon riktigt bra :)

Jag är en av dem som sagt att du använt push up bh.. Jag får nog ta tillbaka det efter den där bilden..
Nog med att du uppenbart inte har push up men de verkar även ha ökat en kupa eller två..
Det är väl karma, vi får äta upp det vi sagt gånger 100... Om man ändå hade en sådan kropp
Svar: Vet inte om du förväntar dig ett tack? Du verkar hur som inte förstått att det inte handlar om storlekar hit och dit utan man får se ut precis hur man vill bara man trivs. Ingen har rätt att döma. Ägna inte så mycket tid till att döma det yttre i fortsättningen. Varken när det gäller dig själv eller andra.
Hänvisar till inlägget "drar det en gång till" lite längre ner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar