Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Shit vilken lång dag det har varit. Är helst slut!
Kom hem från veterinären med Änzo för en stund sedan och han skötte sig så bra min lilla plutt :)
Nu väntar 14 dagar med droppar så hoppas vi på att han ska bli bra sen.

(för mer update och bilder följ min instagram JosefineDior)

Har pratat med hjärtat i telefon säkert 5-6 ggr idag redan. Vet inte varför men efter vårt break har jag haft väldigt svårt att vara ifrån honom. Mår nästan dåligt av att inte vara i hans närhet och höra ifrån honom så pass mycket som jag önskar att jag kunde just nu.. 
Det är så sjukt mycket som händer eller ska hända. Dagarna är fullspäckade och det är svårt att hinna med allt jag vill.
Men förhoppningsvis bor vi tillsammans väldigt snart. På riktigt, bara vi två. 
Hoppas hoppas allt går som vi vill. Min björn. Mitt allt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar