Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Konstigt att mitt fb konto inte är infekterat efter alla dessa inlägg om Justin Biebers biljettsläpp imorsé... :p
Tror ingen missat att han (äntligen som alla säger) kommer till Sverige nästa är för konsert. Jag personligen bryr mig inte men är glad för er skull ni som kämpat för att få biljetter. 

Hur som helst. Idag jobbade jag sista dagen så nu är jag ledig i två v så på måndag åker jag och hjärtat till stugan ute i skärgården för lite alone time. Kommer bli hur mysigt som helst! 
Äta massa god mat och förhoppningsvis sola och bada.. inga som helst måsten :)
Jag kommer försöka uppdatera bloggen men av nån dum j*vla anledning går det inte att ladda upp bilder vilket suger.. varken kul för mig o blogga då eller er att läsa. Så följ mig även på instagram: JosefineDior där jag ska försöka lägga upp lite bilder då och då :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar