Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget


Idag är det dags att dela med mig av alla mina rädslor..

Kan börja med att jag är livrädd för småkryp/insekter, speciellt små spindlar, vilket kanske mer är fobier.
Annars är det ganska mycket jobbigare rädslor som jag har haft och vissa som jag fortf har.

Tidigare klarade jag inte änns av att åka buss och absolut inte att vara bland massa folk. Fick för mig att alla tittade på just mig och allt jag gjorde (på ett negativt sätt)
Och när jag skulle åka morgonbussen till skolan, behövde jag gå upp kl 5 varje morgon för att förbereda mig mentalt. Om jag änns lyckades komma iväg över huvudtaget..

Men mina största rädslor för tillfället är:
-rädd att förlora någon mer som står mig nära
-lita på någon (har aldrig slutat speciellt bra)
-lämna ut mig för någon och sedan få bekräftat att jag inte borde litat på personen och annat folk får reda på allt jag berättat..
-stöta på en sån där äcklig flicka som hon i "the ring" livrädd ._.

uhm ja, finns säkert fler men dom där delar jag med mig av.
vill ni dela med er av era rädslor så, please do :)

P.s jag ska bort i helgen och kommer inte kunna blogga förrän på söndag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar