Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Åh, vart ska jag börja?
Helgen!: Blev ett lamm som var lite sen i utvecklingen så blev att ta hem henne och mata henne med nappflaska. Hon är så otroligt mysig så man kan inte sluta pussa på henne! Nu hoppas vi bara att hon klarar sig, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Dagen!: Den började väl inte allt för roligt. Blev först sjukhusbesök och sedan ett prov i psykologi som skulle göras..MEN efter det började dagen bli allt mer roande. Tog bussen hem med J då vi babblade en hel del om helgen osv vilket var riktigt nice.
Sist men inte minst! Min älskade fästman kom förbi på mc så blev att åka en sväng, premiär för i år vilket var heeelt underbart så som jag har längtat och han med skulle jag tro.

1 kommentarer:

Annte sa...

ATT JAG HAR!!!! :D:D

Skicka en kommentar