Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Idag är det dag två denna vecka och jag känner faktiskt att jag är på väg tillbaka trots en fet jävla smäll som fått mina tankar att snurra.. 
Men jag har jobb inbokat, en underbar pojkvän, fina alex, vänner och mina bebisar. 
Ska t.o.m skola in Bruno på hunddagis i slutet på nästa vecka. Stor pojke men fy va svårt det kommer vara o lämna honom där! Men det kommer säkert gå bra :)


and the sun will set for you
the sun will set for you
and the shadow of the day
will embrace the world in grey
and the sun will set for you.

4 kommentarer:

Sara sa...

Sv: Din blogg är säkert intressant!

Emelie, 19 år och gravid sa...

Uppdatera då sötnos! Borde ses snart btw! :D <3

Fenixmonas sa...

Ja, våra fyrfotade babisar är ju som barn...inte lätt att lämna bort dem. kramiz

Emelie, 19 år och gravid sa...

Sv: Ja det går bra ^^ <3

Skicka en kommentar