Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

såg att jag hade fått ännu en kommentar av en läsare som ville veta hur det går med träningen, vikten, maten osv..

Nu ska vi se. Ärligt talat..det går sådär just nu. Har varken tid eller ork att hinna med träningen så pass mycket som jag vill/borde.
Har gått ner lite. Har nu strl 36 i toppar (då endast för att brösten ska få plats men plat mage har jag allt! ;D medans det är aningen värre med rumpa och lår (som vanligt med andra ord) JÄVLA LÅR som vägrar ge sig.
Tänkte börja ny diet ganska snart, skriver och berättar mer då jag börjat.

Lägger upp en bild som är skapligt ny iaf.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Det ser ju ut att gå jätte bra! Du har verkligen en fin kropp som är helt lagom! :)

Dock måste jag fråga en sak eftersom det ändå nämndes i inlägget. Brösten?! Vad fasen har hänt?! Du ser ut att ha blivit smalare medans de har blivit enorma! Och du verkar verkligen vara en person som inte försöker visa det och skryta med det. :)

Johanna sa...

Finns ju bara en förklaring till det och det är precis så det brukar vara. Push up BH med lite ilägg.. Eller mycket ilägg...

Anonym sa...

Förstår inte hur den här bloggen ska klassas som en blogg som "bryter mot idealen" när du själv kämpar för att se ut som det?

Skicka en kommentar