Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

1. Kan inte riktigt vara still. Sitter jag och tittar på tv med någon så bara måste jag vara på och nypas/kittlas o ha mig.
2. Jag har inte gått utan nagellack på säker.. 4 år. Har alltid naglarna målade 
3. Jag älskar att åka motorcykel
25. Är livrädd för fiskar och sjögräs vilket ger mig lite problem vissa ggr jag ska bada ;p
4. Jag sover med öronproppar. Dom nätter jag är själv hemma med Ninja så sover jag utan vilket inte funkar så bra. Reagerar nu mera på minsta lilla ljud
5. Kan bara sova om det är kolsvart. Har både persienn och filt över fönstret i sovrummet
6. Folk som inte känner mig så bra ser nog mig som ganska bitchig o kall (har jag fått höra) 
7. Jag fryser jämt och är alltid iskall om händerna 
8. Tycker det är sååå skönt att duscha. Kan göra det i timmar
9.Tycker inte om mjölk
10. Älskar my little pony

0 kommentarer:

Skicka en kommentar