Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Har verkligen ingen som helst lust att ge mer av mig själv till er. Inte just nu
Där av den dåliga uppdateringen. Så nu vet ni det.
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag tillbaka snart för bloggen är en stor del av mig.
På många sätt. Tanken med den från början (synen vi har i samhället när det gäller dagens sjuka ideal)
Men också ett sätt för mig själv att hantera och bearbeta vissa saker på. 
Synd att så många utnyttjar det.  
MEN många av er där ute är helt underbara. Tråkigt att ni ska behöva lida pga folk som inte har egna liv att sköta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta inte blogga vad du än gör! Det är för ont om smarta tjejer som bloggar och faktiskt skriver om saker som betyder någonting.

Moa sa...

Sluta inte förfasen!

Anonym sa...

Håller med. Sluta inte! Började följa dig efter jag såg dig i Paows blogg. Kom ihåg! Kurvor är sexigt!

Anonym sa...

Mer Dior, inte mindre! Du rockar hårdast av alla!

Anonym sa...

Du är bäst och så mycket bättre än alla idioter. Jag hoppas att du fortsätter vara den fantastiska människa du är och skiter i alla andra idioter.

Vi saknar den gamla Dior!

Skicka en kommentar