Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå!

Idag har jag en sån där dag då det känns som att man inte räcker till. Ni vet vad jag menar? Det finns så mycket som man skulle vilja göra för folk, men man vet inte hur. Vet knappt vad man ska säga och dom ord man får fram är långt ifrån tröstande.
Ni ska veta att jag bryr mig. Kanske lite för mycket (a)

T - Du gjorde rätt! Står på din sida. Puss!
Belle- Det suger att inte räcka till. Kan inte ens kunna komma upp till dig o hålla om dig.. <3

Tänker på massa saker som jag inte borde. Försöker rabbla dom här kloka orden om o om igen i huvet.

"maybe it's not always about trying to fix something broken, maybe it's about starting over and creating something better"

S A K N A R

2 kommentarer:

Desirée sa...

Hej,jättefin blogg kicka gärna in på min med!:)

belle sa...

älskling.. du räcker till och blir över. jag älskar dig så såsåsåså mycket <3333 :*

Skicka en kommentar