Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hej o hopp!

Tänkte bara skriva lite kort om denna dag till otur.
Började jobbet kl 7 då vi sedan åkte för att bubbla och basta vilket var riktigt skönt MEN där någonstans tappade jag ena kulan till min piercing i läppen, underbart tänkte jag som nu får gå med en blå och en silvrig kula tills jag kan köpa en ny..mycket tjusigt -.-
När jag väl skulle hem från jobbet sen så skulle jag självklart dratta på rumpan utanför personalingången..telefonen i ena handen o påsar i den andra. Kan knappt sitta på röven nu! SEN när jag skulle på bussen så hann jag som tur va, fånga upp mig från ännu ett fall o bussgubben bara gapa...fyfan. Låt mig bara lägga mig framför sveriges värsta bilförare med ben och jerry i näven.

P.S Svaren på era frågor kommer förmodligen imorgon. Har inte bestämt om jag ska filma och svara på era frågor på det viset..hm, får se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar