Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Hallå alla mina bloggläsare som suger på att kommentera nu helt plötsligt!
Tänkte göra en snabb uppdate ang. min tränning. Nu ska vi se...

Det går faktiskt ganska bra!
Jag försöker använda spinningcykeln så mycket som möjligt men det blir inte att jag hinner varje dag som jag skulle önskat.. Jobbet o skolan tar upp en hel del av tiden.
Förutom det så försöker jag få min dagliga motion. Går ut och går en del på jobbet (brukar bli en stund varje dag. Ibland 30 min annars över 1 h)
Försöker även äta det som anses vara lagom för en tjej i min ålder. Kanske t.o.m lite bättre ;)

So far, so good.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du borde uppdatera med en bild! Varit dåligt med bilder nu! Blir mer roligt då :)

Hoppas det fortsätter att gå bra!

Skicka en kommentar