Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget

Kom nyss hem från skolan och fyfan vilket liv det var! Alla verkade ha pms...
Satt och myste lite med Bella och Amanda, lite pussilipuss osådär^^
Idag var det även sista dagen i skolan för denna vecka. Nu blir det lååånghelg :*

Men nu till mitt dampryck!
Asså, jag höll på att explodera när jag var inne på en helt random tjejs blogg.
Hon hade skrivit ett inlägg om homosexuella. Att det var så himla fel och äckligt. Hon kunde inte ens titta på sånna. Det är tydligen inte ok för det är inte så det ska vara osv.
Vafan håller hon på med?
Visst, alla har rätt till en åsikt men hur moget är det att skriva just ett sådant inlägg?
Hon får tycka vad hon vill men vem fan säger sådär? Rent jävla folkvett och inte göra som hon!
Homo-folket vill säkert inte ha med henne att göra iaf så dom skiter väl i vilket, iaf jag. Inte skriver dom så om dom som är hetro eller dom som helt enkelt inte tycker folk med annan läggning?
Idiot.

2 kommentarer:

Johan sa...

själv tycker jag inte illa om homo-folket
om dom inte är taskiga mot mig så har jag ingen anledning att tycka illa om dom. homo- hetro- och bisexuella är människor också men om dom är dendro- nekro- och pedofiler då börjar det bli illa.
(Dendrofiler tänder på växter)
(Nekrofiler tänder på döda)
(Pedofiler tänder på barn)

såfie sa...

Alltså. nu har jag faktiskt tappat hoppet på att människor kan vara snälla, trevliga, och respektera andra..
alltså vafan är det för fel på människor?
jag går inte runt och hatar alla hetrosar, jag tycker inte det är äckligt.
blir bara så sjukt less på människor.

idioti ti ti.

Skicka en kommentar