Josefine Dior

Till det sista hjärtslaget



Nu fick jag ett ryck och kände för att skriva om något jag funderat på länge men som aldrig riktigt blivit av ,nämligen 1av mina förebilder och då tänker ni som känner mig säkert "vadå? hon som aldrig förstått grejen med förebilder och blablaaa"
Jo jag vet men jag måste faktiskt erkänna att jag har några, eller ah speciellt 1 kan man väl säga.. nämligen Katrin Zytomierska
Hon gör/säger precis det hon känner för och skiter i vad andra tycker om det.
Det är så rätt, man ska fan stå på sig!
Hon är så grymm och snygg!
Hon är både cool och rak på men ändå sååå ödmjuk och härlig!
OCH trots att hon nyss fött barn så är hon ändå supersnygg, hur lyckas hon?

Får se om hon läser inlägget sen, man vet ju aldrig ;)

1 kommentarer:

Julia sa...

Håller faktiskt med.
Förut när hon var med i idol osv, då hatade jag henne, störde mig verkligen på allt hon gjorde. men sen dess har hon mognat så mycket och jag vet inte, man förstår henne på ett helt annat sätt. Och allt hon gör känns precis som du säger väldigt härligt och coolt. Jag diggar henne!

Skicka en kommentar